یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۴

بررسی دو لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین

جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی دو لایحه شهرداری و همچنین بررسی درخواست کسبه بازار مبل خیابان شهید بابایی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی خدمات شهری و شورایاری به ریاست محسن حق شناس و با حضور اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، کوزه گرها مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری و مسئولان وکارشناسان مرتبط و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش،در ابتدای این جلسه لایحه شهرداری پیرامون مجوز برگزاری مناقصه اخذ پیمانکاری خدمات منطقه سه ( نظافت و رفت و روب منطقه )برای مدت ۱۲ ماه شمسی مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

این گزارش می افزاید:همچنین لایحه شهرداری پیرامون ملک آقای عبداله شیری مبنی بر واگذاری ۹/۲۰مترمربع جهت تجمیع به پلاک مورد بحث و بررسی و موافقت قرار گرفت.

گفتنی است: در پایان این جلسه تعدادی از کسبه بازار مبل خیابان شهید بابایی حضور یافتند و نسبت به بیان درخواست خود مبنی بر کاهش درصد میزان بهای تغییر شغل و سرقفلی مغازه ها و همچنین تعیین تکلیف واگذاری مغازه های این بازار با رییس کمیسیون و رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری بحث و گفتگو کردند.

بر این اساس اللهیاری ریس سازمان ساماندهی مشاغل شهری به بیان قوانین و مصوبات موجود درخصوص نحوه محاسبه بهای تغییر شغل و همچنین تعیین تکلیف واگذاری املاک واقع در این بازار پرداخت.

حق شناس رییس این کمیسیون نیز در سخنانی بر لزوم تعیین تکلیف سریع واگذاری مغازه ها در این بازار تاکید کرد .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط